Dagen idag....

Nu har nästan hela söndag passerat o nu skulle jag egentligen snart ha varit på väg mot arlanda, men istället sitter jag här o killarna äter middag på ett soligt Teneriffa! :O(
Idag har varit en bra dag trots allt.

Började dagen med en lång promenad mot seneby med stella. Fantastiskt vårväder o härlig natur! Jag gick där o njöt. När vi kom till baracken efter promenaden stannade det en bil o en kille undrade om vi skulle behöva hjälp med grund-arbetet sen när husbygget började. Så himla kul när folk är spontana, vi har gemensamma vänner dock så en helt främmande människa var han inte. Men ändå kul!!

Sen åt vi tidig lunch o därefter tog jag, mamma o stella en promenad ner till centrum o stella gick själv HELA vägen!! Så duktig. Hon brås verkligen på sin mor ;O)
När vi kom hem fick stella sova på balkongen o jag somnade oxå en stund. Välbehövligt!!!!
Sen gick jag o stella ut en sväng igen. Hon tycker att det är så roligt nu, när hon kan gå själv! En o annan vurpa blir det men hon är envis, även det efter mor sin ;O)

Peter ringde mig när jag höll på att natta stellis, o de ska få mer information i kväll angående flygen. På nyheterna sa de visst att de flesta flygplatserna i europa öppnar nu, såg inte själv nyhetssändningen men håller ju såklart tummarna!! Jag längtar efter killarna.

Imorn ska jag, stella, min syster o hennes dotter åka till uppsala o gå på ikea o thuns :O) Roligt!  hoppas stella är nöjd med det. Att gå i affärer är inte hennes starka sida o där brås hon snarare på sin far ;O)

Hoppas på goda nyheter i veckan!
HÅLLER ALLA TUMMAR O TÅR O KROPPSDELAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0