En dag till har blivit till kväll....

Stella fick lägga sig redan 18:30 för hon var så trött efter dagens hattande hit o dit!
Dagen började med att vi åkte till Norrtälje för att hämta min syster o hennes dotter...
Strålande sol bjöd dagen på!!!

Vi åkte sen till Uppsala där min syster håller på att ta bort sin tatuering med laser, sen nästgårds till IKEA!
Det var verkligen längesen jag var på IKEA i uppsala. Det var inte så mycket folk där, några pensionärer, några föräldralediga o ett helt gäng poliser som spisade lunch. Syrran bjöd på lunch, lax! GOTT!!!!
Sen gjorde vi av med lite pengar där, det är så enkelt att göra av med pengar på IKEA, man hittar lixom alltid något. Jag skulle inte ens handla men ops!

Sen åkte vi till en affär ute i ingestans, som heter THUNS! Där var det om möjligt ÄNNU lättare att göra av med pengar... De hade ALLT där, så jag handlade lite kläder till barnen o lite nya saker till hemmet, inte så mycket, men ändå gick det 1000 spänn där!! Dit ska jag åka när huset är klart! Det var BILLIGT!

Stella somnade i vagnen inne på thuns. Hon var trött på allt shoppande.
Efter det åkte vi till vår älskade bror i Rimbo, o där tog syrran bort mina stygn. Jag trodde att det skulle göra liiite ont, men det kändes inte! Såret såg fint ut, men jag har haft lite ont i magen idag, inte kul! Tråkigt!


Nu har jag duschat, smsat lite o plockat undan. Kollat lite på nyheterna och skrivit lite här
Mina pojkar är kvar på Teneriffa :O(, fast jag har sett flera flygplan i luften idag :O)
Jag önskar att det ringde på dörren nu o att peter o elias står där o har tagit en taxi från arlanda,,,,
JAG SAKNAR DEM SÅÅÅÅ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0