Fredag; check! Vulkan-panik! PÅ RIKTIGT!

GRATTIS MIN ÄLSKADE GUDDOTTER ALMA PÅ 2-ÅRSDAGEN!!!


Ännu en dag har passerat, trodde att det skulle vara en dag närmare att jag får träffa mina fina pojkar, men så kommer ett vulkanutbrott ivägen, hur jäkla troligt är det på en skala???
Höjden av otur. Jag har verkligen panik o ångest, på riktigt! Känns inte alls kul! Håller med "en annan Sanna"; kan man inte bara ta ett stort flygplan, fylla det med vatten, o hälla över hålet??

Idag har jag iaf varit nere på vårdcentralen för att ta bort stygnen, fast de sitter dock kvar för det var inte heeeelt läkt än :O(. Nytt försök på mån. O mer pengar att betala :O(

Sen åkte jag o pappa o stella till min älskade älskade bror i rimbo för att byta olja i bilen. 1100 kr, CHECK!!
Sen åkte pappa till en verkstad o bytte till sommardäck. 200kr, check!
Jag blir fattigare o fattigare :O(  suck!
Men värst är detta vulkanskit!!!!

Jag åt en god middag i allafall hos danne o linda! Fläskfilé med chorizo o oliver o syltlök o grädde!!!! Så gott! Tack elin för receptet!!
Stella var jättetrött, så det blev en tidig kväll. Hon somnade i min famn med vällingen!! Skrutta!

En undran bara som härjar i min lilla hjärna; kommer man snart att se vulkanaskan uppe i himlen eller??? Är det som ett stort åskmoln eller vad??? Jag är en nojjig människa o blir inte mindre nojjig av att sånt här händer, sa nån att det var en till vulkan där på island som oxå verkade vakna upp?? kan det stämma eller? SLUTA NU SNÄLLA; STOPP!!! Det räcker! Vart är naturen o världen på väg, är det inte jordskalv, så är det översvämningar eller vulkanutbrott. Snart börjar väl träden slåss eller löpa amok. INTE OK!INTE ROLIGT!

Jag vill ha hem min familj NU!
PÅ EN GÅNG!
HELST IGÅR!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0