Lördag fm; depp...........

Idag borde jag ju verkligen vara glad o skulle varit det om jag med säkerhet visste att jag skulle få hem mina älsklingar imorn, men det ser ju inte så ljust ut o jag är jättedeppig! Usch! Känns verkligen skit just nu. Orken tryter o humöret är inte på topp alls.

Gick en promenad med stella imorse o träffade då min barndomsvän; Millan! Det var iof JÄTTEROLIGT!!! Vi kommer bo så gott som grannar, eller ja, vi bor ju så gott som grannar redan :O)
Det var det första positiva idag för det var verkligen jätteroligt att se henne igen efter alla år!!!

Men stella sov inte särskilt länge så hon var supergnällig när vi kom hem o här hos mamma o pappa finns ingen micro längre, för den har vi fått låna till baracken, så jag var tvungen att värma både hennes o min lunch på spisen, vilket tog sin lilla tid o med en klängig liten tjej runt benen var det inte det enklaste, men efter lunchen la jag henne ute i vagnen o där sover hon nu gott!!! Vi ska ju på kalas i em så jag vill att hon ska vara pigg o glad!!!

Pratade med hjärtat i telefon i dag o de har inte fått någon info om hur morgondagen kommer att se ut för deras del! Tack Ving! De skulle dock på infoträff i kväll o får vl reda på nåt då antar jag!! HOPPAS HOPPAS att alla aska har försvunnit över flygsträckan som de ska flyga. Nu har jag lixom ångest över det oxå, att de ska sitta på ett flygplan o kanske flyga rakt in i askmolnet. Seriöst! Jag är drottning av nojjighet!!!! USCH! Jag önskar att de var hemma nu!!! Det här är hemskt!

Nu ska jag klä på mig kalaskläder o sen sätta mig o jäsa lite innan jag måste väcka lillstumpan för att åka på kalas!

Skriver mer ikväll!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0