Måndag; check! 6 dgr kvar till mina pojkar kommer hem!!

Måndag avklarad! Hurra! Hahaha!

Det blev en riktigt härlig dag! Tomten är sig lik o bygglovet har inte kommit >:O( så på den fronten inget nytt, men dagen började med en promenad till Ica o inhandla lunch.

Sen promenad hem till baracken o diska upp det peter helt enkelt måste ha "glömt" att diska medan jag låg på sjukan... (när jag gjorde det var jag bitter o grinade lite o tyckte synd om mig själv för att jag var här o diskade gammal disk, medan de är där o solar o badar o vilar upp sig o äter gott o dricker gott o har städning o maten serveras 3 ggr dagligen o blir bruna o fina o fräscha, medan min vardag går i gamla fotspår...)

Sen tog jag mig i kragen, jäkligt hårt, o bestämde mig för att sluta ömka o se positivt igen. Det gjorde jag!!! Haha!
O bra gick det. På fm kom sen Elin o hälsade på, så roligt. Vi åt lunch o fikade.
Sen kom även Linda med sina barn o åt o fikade.
När elin åkt, gick jag o linda o barnen på promenad i det fantastiska vårvädret o sen åt vi middag hos henne!

En härlig dag i goda vänners lag!
O en sak till; NU GÅR STELLA HELT SJÄLV!!!! STOLT MAMMA ÄR JAG!!!! o det missade peter...för han är på teneriffa.... (sorry hjärtat, var tvungen)

Tis, ons, tors, fre o lör kvar...

Imorn blir det Täby C
(nej jag ska inte slösa bort så mycket pengar, peter, bara lite tröstshopping, OK??? det kan du väl inte neka din nyopererade stackars lilla fru som sitter här i sveriget medan du är i ett varmt, soligt land o har semester....)


//Sannapanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0