Skickat in papper till Roslagsvatten!

Så, nu har vi skickat in papprena till Roslagsvatten så snart ska vi väl kunna gräva hit en liten slang eller vad man nu gräver in....
Jag längtar efter dagen då vi kan duscha hemma, idag har jag tagit en snabbdusch o fyllt dunken hos mamma o pappa. Hela 10 liter gick åt att diska.... o så måste man koka vatten o diska i en balja, det är en hel procedur ska ni veta o det tar en jäkla tid!!!! o tålamod!!
Stella satt o knaprade på kex medan jag höll på. Elias var med sin pappa o morfar o körde kartonger till containern. Snart är lillstugan tömd så att  vi kan börja riva den!! O snart kan vårt hus börja ta form!!! LÄNGTAR!!!

Idag har jag o barnen varit till Elin i Tyresö o blivit bjudna på lunch o fika. På vägen hem var jag sååå trött, som tur var flöt trafiken på bra. Barnen sov i bilen.

Nu ska elias nattas o jag ska sen sätta mig o betala lite räkningar.....
Imorgon är det FREDAGSMYYYYS!! Hoppas solen orkar sig fram!

Tråkigt inlägg, men ändock ett inlägg!

Hej så länge!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0