Utskriven från DS

Ja nu sitter jag hemma hos mamma o pappa med datorn i knäet o skriver.
Har fått MMS o SMS från Teneriffa. Peter o Elias har fått s a m m a rum som när vi var där sist på bröllopsresa. Tårarna rann på mig när jag fick MMSet där elias sitter i T-shirt i solen på "vår" altan. Där var vi för 2 år sen oxå och nu är inte jag o stella med.........(fast stella var inte med sist heller förstås) fy o usch. Det känns så himla orättvist.
Hoppas mina pojkar får en riktigt SKÖN o solig o fantastisk semester, men att veckan för oss här hemma går TURBOMEGAFORT!!!!!

Än är det dock fortfarande söndag.... sööööööööndag o den går låååångsamt.
Måste smida planer för veckan så att den går fort.

Måndag; redan fixat, då kommer elin på besök
Tisdag; Förhoppningsvis kommer arthur o sågar ner de sista träden, fast vad ska jag göra?? Leka med linda!
Onsdag; Täbban kanske ??? eller städa båda bilarna?
Torsdag; fika med camilla o sen loppis tror jag, kanske elin kommer en sväng på fm....
Fredag; Ta bort stygnen, fast det tar väl typ en sekund, så här måste jag komma på nåt mer......hmmmmm.
Lördag; ???? loppis igen ?????
Söndag; ÄLSKLINGARNA KOMMER HEM IGEN!!!!

Jaja, ganska bra planer känns det som,,, kan tiden gå nu då....
kom igen klockan! kom igen!!!!

Hoppas att det blir en härlig vårvecka här som väderleksrapporterna LOVAT! Apropå det;
Jag sa till peter i veckan när jag tittat på kommande väder; att det är ju typiskt att vi ska åka utomlands nu, när det ska bli så soligt o fint här hemma o DET fick jag ju äta upp med BESKED!
Jag får helt enkelt skylla mig själv att jag är kvar här! Japp, det får jag!

Fast det känns ju onekligen lättare nu, när jag inte har chans att ångra mig o typ ta en helikopter till arlanda o försöka hinna med planet... Nu är de ju redan framme o börjar bergis planera för middagen, sen hoppas jag att elias får gå på lollo o bearnies disco!!!
Jag är med dem i hjärtat hela tiden!

JAG ÄLSKAR ER MINA POJKAR!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0