Måndag 10-08-16

Ännu en helg till ända. O måndag med för den delen. Barnen är i säng. Mannen duschar.

Idag har Peter spikat på taket. På fredag kommer en kran o ska lyfta upp takpannorna, så Peter o svärfar har något att pyssla med i helgen ;O)
Huset är nu målat med ett lager färg! Det är en fin kulör vi valt måste jag ju säga.

Imorse var jag på MVC o mätte magen, vägde mig, tog prover och lyssnade på bebbens hjärtljud.
Mormor tog hand om barnen under tiden, sen gick vi till lekparken o mötte upp Linda o co. På vägen till lekparken, i ett buskage, låg det tjejkläder, mediciner, skor, trosor, plånbok mm utspridda. Buskarna var nedtryckta och det såg inte så bra ut. Jag ringde polisen som undrade om jag hade möjlighet att komma ner med sakerna till stationen. Det gjorde jag, men jag vet inte vad som hänt, om det nu hänt nåt. Sakerna, enligt det vi såg när vi tittade i plånbok o på medicinburken tillhörde en 20-årig tjej. Jag hoppas v e r k l i g e n att det inte har hänt något.... får nog aldrig svar på det. Men man blir rädd. Speciellt eftersom man har barn själv...

Förälder på stan, DET ska jag bli om mina barn börjar hänga ute på byn. Det är ett som är säkert!

MVC, lekparken o en tur till Kakeldax o McDonalds, det var måndagen det!
Nu ska jag inta soffläge. Imorn SKA jag ta lite bilder, nu ids jag ej!

Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Jens

halloj lite bilder vore kul:) Vi börjar bygga vår svan om 4veckor

2010-08-17 @ 16:28:47
Postat av: Sanna J Rehn

:O) Bilder kommer!! Idag!!! Vart bygger ni? Har ni en blogg??

MVH Sanna

2010-08-17 @ 18:16:42
URL: http://familjenrehnshusbygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0