Tisdag 30/8

Idag har det kämpats på med att plasta huset invändigt. Glesat upp taket. Börjat isolera taket och fått dit två hela spånskivor ;O)

Jag o barnen åkte till Linda och var där hela fm o en bit in på em. På slutet var det gnälligt värre, så då åkte vi hem...

Nu har jag suttit o försökt plugga lite. Inte så lätt när man inte har någon plats direkt.
Baracken börjar kännas trång. Jag vet, jag har sagt det förr, men det blir verkligen värre för varje dag. Kanske för att huset står där så nära i all sin prakt och vi bor i vårt lilla kyffe.... Det är ju inte alltför långt kvar till inflytt, men ändå känns det så långt bort. Men man får göra det bästa av situationen även när det känns tungt. Just nu önskar jag att vi vann en peng på lotto så man kunde ta hit lite byggfolk som kunde hjälpa min hårt slitande make att färdigställa huset.... för nu vill jag flytta ut ur baracken o in i huset!!!!!


Plast så långt ögat kan nå ;O). Sen blir det gles, spån och gips o så lite el däremellan ;O)


Plats för plast ;O)

Så. Det var de bilder jag hann ta innan batteriet tog slut :O(
Håll till godo!

SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0