Torsdag 10-08-05

Ojoj, vad dagarna rinner iväääääääg......
Snabbt inlägg med uppdatering nu o så skriver o fotar jag mer i helgen.

I tisdags gjorde Peter klart gaveln, bara lite målning kvar, o flyttade ställningen till andra sidan.
Sen var vi bjudna till Daniel o Linda på grillning. TACK, det var gott o trevligt som tusan!
Efter grillningen åkte vi snabbt för att hälsa på mina föräldrar som kommit hem från Finland. Elias v ä g r a d e
följa med hem sen, så han sov kvar.

På onsdagen kom Peters pappa ner tillsammans med Ylva, Tobbe, Ingela o Alva. Dagen bjöd på uppfriskande (?!) regn, så vi åkte till Junibacken på Djurgården. Det var ok. Tanken med Junibacken verkar vara att ta in så mycket folk det bara går o tjäna så mycket pengar som möjligt, för det var helt o m ö j l i g t för barnen att leka där, ALLDELES för mycket folk. Dit ska man nog åka en vardag, innan lön, barnbidrag etc, i typ februari, när alla andra jobbar. Det bästa var helt klart sagotåget som tog max 10 min.
Vi åkte vidare ganska snart o intog en god lunch-buffé på Mongolian på Sveavägen.
Inget byggande denna dagen.
Kicki o Micke kom förbi på en snabb-spontan-visit på kvällen.

Idag, torsdag, har det spikats på andra gaveln. Jag o Elias åkte till Tyresö o hälsade på Elin o co.
På kvällen blev det McDonalds o pack inför morgondagens Kolmårdenbesök!!!!
Inga bilder idag.

Nu är det dags att sova så GODNATT!!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Hittade eran blogg via fiskarhedenvillans hemsida.



Vi ska själva snart påbörja samma resa med husbygge :)



Må så gott

2010-08-08 @ 13:32:08
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej! Vad kul att ni oxå ska bygga hus! Kollade din blogg, vår förra granne bor i en Sidensvansen, som min Peter har byggt :O) De är fina de husen!!!

Lycka till med bygget!



Må så gott!!

2010-08-08 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0