Torsdag 10-08-12

Det blir ett snabbt inlägg det här...
Vår dator är på uppdatering inför min skolstart på mån, så vi är utan nån dag till. Skriver hos mina  föräldrar nu!

Peter jobbar på för fullt o nu är n ä s t a n det andra gaveln klar oxå. Foder spikas runt fönstren o imorn kommer plåt-Matte o ska kolla vad som behövs i plåtväg :O)

Jag o Stella har varit med Linda o Emma på dagen, vi har ätit lunch o haft trevligt.
O nu har vi ätit korv o potatismos hos mina föräldrar, TACK! Jag har idétorka vad gäller mat just nu. Tycker bara det är ett nödvändigt ont. Gillar dock att äta, men inte att laga!!!!

Snart är det dags för tvättstuga igen :O( även den ett nödvändigt ont :O(
Imorn ska jag o barnen till Tyresö, yey!

Skriver mer o lägger in bilder när vi får vår dator åter.
Hej så länge!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0