2010-12-21

Hej igen!

Tänk att tiden går så fort. För en månad sen var jag höggravid och nu sitter jag här, trebarnsmor i mitt drömhus. Studierna är så gott som avklarade och jag tror att jag klarat av kursen. Känns bra!!
Snön ligger i drivor utomhus men här inne är det varmt o gott, trots att kaminen inte hunnit komma upp än...
Lite synd eftersom den hade bidragit till mysfaktorn och hållt elkostnaderna nere en smula :S
Men nu är det som det är o vi bor iallafall här...

Snart är det jul och julafton kommer att firas här :O) Nästan alla klappar är inköpta och kylen är full av härlig julmat!!

Äsch jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu....

Ska uppdatera med lite bilder snart, när andan faller på... men nu ska jag sjunka ner i soffan en sekund innan jag tror att Peter kommer vilja fixa det sista i gästrummen.... ingen vila här inte....

ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL o om jag inte hinner ut här innan nyåret så GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0