Dag 27, lördag!!

Hejhej!

Idag sov hela familjen länge. Vaknade av att Elias kröp upp mellan oss halv nio. Det var så mysigt.
Sen blev det riktig helgfrukost.

Farmor o Lasse kom på fm för att passa barnen o jag åkte o jobbade. Mitt klantarsle tankar bilen full, fast vi ska byta in den på måndag. Blir så arg på mig själv när jag inte tänker!! Jaja, vi får väl slanga eller nåt.
På jobbet var det toklugnt. Det fanns tid för mig att shoppa loss :O)

Grillen var tänd när jag kom hem o en potatisgratäng doftade från ugnen. Jag är inte bortskämd med att nån annan lagar mat, om man inte räknar med våra Mc Donalds-besök. Alkoholfri öl till det o trevligt sällskap.
Elias, farmor o Lasse hade varit på Kvarnis o badat idag. Elias trivdes o hade inte velat åka hem därifrån :O)

Nu sitter vi nere på Åby i mina föräldrars lägenhet. Stella är här med oss o Elias sover hemma med farmor o Lasse.

Peter har jobbat på huset.

Detta är byggt idag;
 
Ja här skulle det varit en bild på dagens arbete, men den här datorn gör inte riktigt som jag vill >:O(
Så jag lägger in den imorn istället!

Nu ska jag titta på en film o äta godis, because I´m worth it!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0