Värmebölja den tjugosjätte dagen!!

Ojojoj, vilken härlig sommar vi har!!!! Har tillsammans med Linda sökt skugga hela dagen, tokvarmt ju, men fantastiskt!!! Barnen tog verkligen sovmorgon imorse. Stella har sovit oroligt o grinat många ggr inatt, pga blåsorna, STACKARN!! Men febern är borta iallafall!
Elias sov ända till strax efter nio.

Linda o barnen kom strax efter 11 och stannade hela dagen på både lunch o middag. Barnen har lekt, badat, gungat, dansat o busat hela dagen. De har varit så kul!!! Jag är helt slut nu o har lite ont i magen :O( inge kul....
Milla o Mathias kom förbi med lilleman oxå. Så kul med spontanbesök, Me like alot! I nya huset ska kaffebryggaren ständigt va igång, så välkomna!!! ;O)

Gubbarna har jobbat o slitit i värmen, ojojojojoj!! Känner mig så stolt över min händige man!! Han är ruskigt brun nu, blir lite avis...haha! Men de har verkligen kämpat så svetten lackat o i denna värme dessutom!!

Det har varit en stor kran här idag o lyft takstolar, så nu är dem på plats här!!! Det börjar likna ett hus!!
Ett stort hus. Gigantiskt. Kommer inte ha råd att möblera ;O)

Se själva;



De är inte lätta prylar, takstolarna...



Upp i luften...



.....o ner!!



Jääääättelååååång!!!!



Sett från lekplatsen, husets baksida.



O från framsidan.



Husets övre plan.



O baksidan igen!!!



Husets entréplan.



Och övre plan. (inte världens skarpaste bilder, men har tyvärr inte nån scanner så jag fotade)

Så, det var dagens bilder.
Imorn kommer farmor o Lasse ner o ska passa barnen, jag jobbar o Peter ska bygga.

På återskrivande!
Trevlig helg!!!
//SANNA*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0