Dag ELVA!

Idag var en bra dag!!! Varm, solig o glad! Skönt! En dag som igår får mig att uppskatta en dag som idag, väldigt mycket!!!!!

Började med en liten tur till loppis med linda. Det var halva priset på ALLT där o det är billigt i vanliga fall så idag var det superbilligt! Så kul då! Köpte lite dukar o ljusstakar.

Sen hem o laga mat åt de hårt arbetande karlarna här hemma (haha, det där lät väldigt lyxigt, att ha en massa hårt arbetande karlar hemma....).

På em gick jag, Elias, Linda, Alma och Emma ner till Åbylekpark o lekte, dit kom även Kicki o Sagali som jag inte träffat på jättejättelänge!!!! Stella som har varit med mormor hela dagen kom oxå dit en stund o lekte. De hade varit till Distriktsköterskan o tagit bort en fästing som Stella fått mellan lunch o mellis. Mamma valde att inte ringa till mig först att berätta att Stella fått en fästing.... hmmm jag undrar varför... haha! Det var klokt av henne att gå till Dsk tycker jag! Tack mor!!! (fast hon läser inte bloggen förstås, men jag tackar henne ändå...)
Vi var i parken i 2,5 timmar... Barnen hade såååå kul!!! O mammorna med :OP

Här hemma håller de på med grunden för fullt o imorn kommer det komma ÄNNU mera män o hjälpa till! Så roligt när det händer grejer o allt går framåt!!!!

Tänk att vi håller på att bygga ett hus! Så vuxet. O stort!

Orkar inte skriva mer, har hyrt en film o köpt godis, det är ju ändå torsdag o det måste ju firas!!! ;O)

Här kommer lite bilder från idag;



Mina nya dukar, eller två av dem....



Dagens resultat av grundarbetet. Bra jobbat gubbar!!!!



Stella gillar grushögarna!!!



Elias går helst på frigoliten, gruset är så hårt under bara fötter....



Våra två fantastiska, underbara, härliga, söta skitungar!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0