Dag niiiiio!

En lugn dag!

Elias har varit på dagis.
Stella har varit på dagis o hälsat på o fikat.
Haft tvättstuga.
Sytt ett hästhuvud som jag ska ha till en häst jag håller på med till barnen, ni får se sen. Eller jag har nog en bild kom jag på. På huvudet alltså. Hästhuvudet. Ska lägga upp det.
Middag o bad.
Inget jobbande idag. Grävmaskinisten har haft annat jobb idag.

Imorgon är en ny dag o då ska jag o Stella träffa Irre o Cornelia!!! LÄNGTAR!!!!!

Detta är "min häst": Skratta inte.... Den är inte klar än......




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

Gnägg på er!

Kommentarer
Postat av: Milla

Fan vad du är ambitiös;) Själv är jag glad om jag klarar att sy tillbaka en knapp som lossnat;) Får man provrida sen elle;) Vår helg minns jag inte.......Kramen

2010-06-15 @ 22:18:10
URL: http://migranmamman.blogspot.com
Postat av: Sanna

Klart du får provrida. 20 kr! HAHAHAHAHA!!!

KRAMKRAM

O när kommer ni o fikar då????

2010-06-16 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0