Dag två!

Ännu en dag av hårt arbete avslutad!! (jag har dock inte arbetat så hårt, har mest servat gubbarna med mat o fika och passat barn, plockat en massa sten dock som jag ska ha till kommande rabatter, samt hunnit med en fika hos Linda)

Idag har det kommit en MASSA grus, det syns att det händer grejer här o det är så himla kul att se när det hittills har känts som att bygget har stått stilla. Nu går det lixom upp för en att vi ska bygga hus :O) så himla vuxet, haha!!!

Elias har varit på utflykt med dagis idag. De har åkt tåg till Täby Kyrkby och lekt på en lekpark där. Jag gjorde för första gången ordning en matsäck åt min son!!! Han hade med sig pannkakor med sylt, smörgåsar, drickyoghurt, juice, vindruvor och en banan. Det mesta kom tillbaka hem dock. Hahahaha. Jag är en feeder..... OCH en eater, HAHAHAHA!!!
Det är så roligt att dagis hittar på såna saker för Elias såg verkligen fram emot dagen, fast mot slutet av utflykten hade han sagt till en av fröknarna; -"Nu tror jag att jag tar tåget hem!"
SÖTNOSEN!!! Hjälp, han har blivit så stoooor!!!

Nu; dagens bilder:::::



Peter kämpar på med "paddan"....



Mycket grus kom det och mer blir det imorn.........



El-ledningen hålls upp av en stege så att grusbilen kan komma fram....



Hoppas Rhododendron tar sig så småningom.....


Torpet är helt borta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0