Uppe med tuppen!!!

Jag är uppe, resten av familjen sover, jag är dum i huvudet ju! Har varit vaken sen 05:50. Promenerat i en timme, lagat frukost o hör faktiskt i detta nu att resten av familjen vaknat!!! :O)
ÄNTLIGEN!!! Skule ha sovit jag med, men jag är som en klocka, vaknar alltid först vid 5-tiden, konstaterar att jag kan sova länge till, men så vaknar jag före 06 o går upp. Det är så skönt med en promenad i spåret på IP på morgonen. Dagen kan inte börja bättre!!! Men nu är jag VRÅLHUNGRIG!!!

Idag ska jag jobba o ikväll ska vi nog träffa Linda o Danne, fast det är inte bestämt än. Imorgon börjar husbygget PÅ RIKTIGT!! :O)

Nu ska jag äta frukost med familjen!

Oj, vilket viktigt o intressant inlägg det här var, men ändock ett inlägg!

HEJSVEJ! O Glad Nationaldag, eller vad man nu säger?!

Kommentarer
Postat av: Milla

Heej tjejen:) Nu är jag hemma:) Åh va skönt det lät med promenad i spåret.....Jag har latat och jäst hela veckan så spåret lockar för mig med, dock så är jag inte lika morgonpigg som du är;) Kul att husbygget startar snart.....Kommer nog förbi och kikar lite....:) Kramen

2010-06-06 @ 11:26:36
URL: http://migranmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0