Var bo??

(Sanna vid datorn......)

Haha, ja var ska vi bo medan huset blir klart...

Meningen från början var att vi skulle hyra mina föräldrars lgh i Vallentuna medan huset byggdes, men efter omständigheterna blev det inte så, utan vi började kolla runt lite efter alternativ.

Vi var inne på att hyra i 2a hand, men det är ju inte så stort utbud på såna bostäder till billig peng direkt, så husvagn??? -Nä INTE ett alternativ, med 2 små barn.

Nu kommer det bli så att vi ställer dit bostadsbaracker, på tomten. 3 rum o kök. Perfekt!!! Första månaden blir vi dock utan vatten, så vi får använda utedasset som står på tomten, till min stora förskräckelse då jag är LIVRÄDD för spindlar.... och JA jag har REDAN sett en i år o den LEVDE!! UTOMHUS!! Vi får även hämta vatten i dunkar att ha "hemma"... Vi kommer alltså att leva ganska primitivt, men det blir vad man gör det till och det är ju bara en kort tid *(hoppas jag)..... sen kommer vi få ett FANTASTISKT hus!!!!

Tänk positivt, tänk positivt!!!


Kommentarer
Postat av: En annan SANNA

WOW! Vad tufft! MEN vad DUKTIGA ni är!

Jag säger som Gunde; kämpa kämpa! Eller va f*n han sa...

Ser fram emot bilder och framsteg här på din (er) annars så fantastiskt roligt skrivna blogg!



Men vad då lägenhet i Vallentuna? Vad hände med huset i Ekskogen!?!

2010-03-20 @ 21:58:46
URL: http://fotbollsbruttan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0