Tisdag 10-11-09

Nu jobbas det på för fullt!
Plattsättaren flytspacklar o "gummar", i morgon tror jag att kaklet kommer upp :O).
Elektrikern ringde o skulle komma i morgon em. Helst skulle jag vilja ha såna gammeldags strömbrytare, men de är nästan dubbelt så dyra som de "moderna", så...hmmmmm.... känns så dumt att lägga ner en massa extrapengar på sånt... men de är ju fina, de gammeldagsa alltså....
Rörmokaren kommer antagligen på fredag så på torsdag måste jag till IKEA o köpa badrumsinredningen o till Bauhaus för toastolarna...
Värmegolvet håller Peter o min pappa på att sätta på övervåningen. Golvet är lagt i vårt sovrum.... 

Men VARIHELAFRIDEN är vitvarorna? Efter samtal med Fiskarhedenvillan får vi reda på att våra vitvaror är "borta". DHL har visst "slarvat" bort dem (eller SNOTT den skulle väl jag snarare säga). Men det är inte vårt problem, även fast det BLIR vårt problem nu när vi står utan. Fiskarheden har beställt nya till oss. Med EXPRESSFRAKT hoppas jag!!!!! 

Jaja, flytten närmar sig, kanske den inte blir i helgen trots allt, men vi börjar ändå flytta in saker i helgen även om inte vitvarorna kommit. Men jag tror vi skulle få lite flytt- och bärhjälp....

Imorn ska jag hälsa på min älskade bror o nästa vecka ons-sön kommer min syster o hälsar på från finland!!!! LÄNGTAR!!! 
För övrigt har jag tokpluggat dessa dagar o det är sååå kul! Nu sitter jag o lär mig photoshop.

Stella o Elias har varit på dagis!
Stella säger fler-ords-meningar redan; -"mamma jag ska sitta", "bä bä vita lamm....UUULL!!"
Lilla 1,5 åringen....

Jaja, en bild blir det idag, på golvet i vårt sovrum, imorn hoppas jag kunna fota kakel ;O)



Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Huj huj.. Hur ser det ut i morrn då? Jag är hemma på förmiddagen sen försvinner jag tyvärr..

2010-11-12 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0