28 oktober 2010

Nu har jag varit i Sandviken och gjort klart min praktik. Jag och Elias åkte hem igår med x2000. Spännande!
Det har varit roliga och lärorika dagar!
Peter har varit hemma och kämpat på med huset, sena kvällar har det blivit för min "stackars" man ;O) men det börjar arta sig, på riktigt nu!!!
Golvet är lagt i hallen och vardagsrummet, tapeter sitter uppe i allrum, bebisens rum och halva Stellas rum. Tvättstugan är målad. Alla innertak är målade och matrummet är helt målat nu!
:O)
Det är så roligt!!!!

Imorgon ska målarna fortsätta sätta upp tapeter!! Det blir sååå fint!!!


En dag på Bauhaus i helgen :O)


Stellas rum med ny-uppsatta tapeter, fortfarande fuktiga av limmet!


Bebisens rum med guldstjärnor!

Imorn blir det flera bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0