Torsdag 101021

Har inte hunnit fota nåt idag, fullt upp hela dagen!
Peter har målat tak.

Jag har handlat mat, jobbat med en katalog, packat upp, märkt kläder, varit till containern och letat vinterkläder ( det blev till att KLÄTTRA över grejer för att komma fram till kartongerna, inte så lätt när man är HÖGHÖGHÖG-gravid ) varit till MVC, tagit influensaspruta, hämtat barn på dagis, roat trötta barn, lagat mat etc etc,,,,,,

Jag är skitaSKITAtrött på baracklivet nu!! Vid middagen påminde Peter mig om att jag, innan vi flyttade hit, tyckte att det skulle bli mysigt att bo i barack. Det har jag förträngt. Fast det har faktiskt varit ok till och från, men nu när vinterkläderna åkt fram och mer o mer saker kommit in i baracken (på något jävligt märkligt sätt ;O)) är det så trångt så man knappt kan ta sig fram till toan och än mindre jag som är så fet åt alla jävla håll!
Jaja, några veckor till ska man väl kunna uthärda men fasen inte mer än det. Vägrar bo här när bebisen kommit!

Imorgon ska jag fota! Promise!

Hejsvej för snart är det Robinson o först ska jag duscha!

Kommentarer
Postat av: Milla

Välkommen hem!!!!



Kram

2010-10-21 @ 22:08:38
URL: http://migranmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0