3 sept FREDAG!

Nu känns det som jag har lite mer koll på dagarna.

Skolan har satt igång på riktigt och jag har verkligen slitit mitt hår för första uppgiften, en tidningssida i Indesign. Den ska lämnas in nästa sön men jag tror jag känner mig nöjd med min nu.... tror...

Idag har Peter jobbat på som vanligt med övervåningen. Nästan hela golvet är på plats.

Jag och Linda var med barnen i parken på fm, på em var det tänkt att barnen skulle få ponnyrida på 4H, men det var inställt pga sjukdom. Vi hängde där en timme iaf och tittade på djuren. Sen började det regna.

Det blev en sväng till affären för att köpa lite gott inför helgen.

Nu leker barnen och gör kullerbyttor på en framdragen madrass....

Bilder;

Blivande allrum med utgång till balkong på övre plan ^


Vårt sovrum till vänster och det andra är tänkt till bebben... ^


Stella o Elias på övervåningen... ^


Foto från dagens 4H besök... ^

För er som inte följt bloggen från början så bor vi för tillfället så här;

Vårt kombinerade kök/matplats/vardagsrum... ^


Elias rum ^


"Master bedroom" ^ 


Vi kommer alltså flytta från detta......^


....till detta!!

Nu gör vi kväll!

Trevlig häljj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0