Dygnet har för få, ALLDELES för få, timmar!!!

Jösses vad dagarna rinner iväg. Det går i ett!! Hinner knappt sova känns det som ibland!
Bygget rullar på som det bör. Peter kämpar på dagarna i ändå.

Vid 16-tiden varje dag byter vi av så jag får sätta mig vid datorn och mina studier som verkligen tagit fart! Det är riktigt roligt, men så himla svårt. Jag har dessutom problem med gallan även denna graviditet så kvällarna är tuffast för mig och då min hjärna måste jobba på högvarv och vara kreativ.

Men som sagt, det rullar på. Imorgon kommer mina släktingar som ett efterlängtat brev på posten och ska hjälpa till med bygget en vecka!! Är så tacksam!!!
Elektrikern kommer på fredag, då ska vi sätta ut var vi vill ha all el.
Farfar kommer ner över dagen på lördag.
Rörmokaren kommer nästa vecka....

Det rullar..........

Idag var Linda o Emma här hela förmiddagen och över lunch. Mys!

Tog lite bilder på de nya klinkerplattorna...
Hur tycker DU att vi ska lägga dem?

Så här;


Eller så här;


Det är svårt att välja!!!

Vi tar GÄRNA emot dina synpunkter så tveka inte att tycka nu ;O)

Nu ska jag återgå till Adobe InDesign och slita lite mer i mitt hår.....
Skriver snart igen!
HEJ!

Kommentarer
Postat av: Milla

Okej, jag tycker då......Bild nr 2!



Kramen

2010-09-16 @ 08:43:25
URL: http://migranmamman.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag tycker bild nr 1.

2010-09-17 @ 08:00:19
Postat av: Micke

Tycker oxå bild nummer ett. Kram Kram

2010-09-18 @ 11:37:25
Postat av: Hilkka

Absolut nummer 1.

2010-09-19 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0