Fredag 24 september

Hej!

Nu är nästan alla väggar klara i huset. Elen är dragen och det finns uttag så det räcker i alla rum :O)
Min moster o "morbror" for hem idag, men oj så det har kämpats och vilken fart!!!

Inatt vaknade jag o hade ont i magen och imorse kunde jag inte stå upprätt, så efter ett samtal med förlossningen åkte jag in för kontroll. Allt såg bra ut med bebisen, men jag har en sträckning i magen pga all ärrbildning antogs det... och nu på slutet växer allt så mycket och fort, så det blev sjukskrivning i helgen. Peter har fått springa in så fort en blöja skulle bytas för att jag skulle slippa lyfta. 

Jaja, annars är det lugnt. 
Jag blev godkänd även för dessa veckors skoluppgifter; IKEA-katalog samt kunskapsfrågor. :O) Såå nöjd!
Nästa vecka börjar vi med Illustrator... hoppas det går lika bra!! 
Det har hittills varit så himla kul, svårt absolut, men kul!!! 

Nu får ni se lite bilder;

Johoo, man FÅR blåsa bubblor inomhus, när man bor i barack ;O)


En bild från hallen och blivande nischer med spots i!


Nisch i närbild!


Köket...


Elias rum.. väggarna färdiga.


Stellas rum. Dessa två rum är ca 16 kvm stora vardera... (baracken är totalt 45kvm..)


Bebisens rum... smalare, men längre än Stella o Elias rum. Ungefär samma kvm.


Master bedroom :O) Lite större än övriga sovrum...


Badrummet på övervåningen.


Plats för trappa!


Huset i all ära, men dessa två är de BÄSTA och finaste vi gjort! 

Nu är det chips, godis o Idol som gäller!
Trevlig helg alla ni!!



 


Kommentarer
Postat av: Milla

Å snart är det 3 st bästa:) Sååå söta!!!!!!



Va rädd om lilla magen. Vi kanske kommer förbi på en fika i helgen. Tar med en kaka isånafall;)



Kram kram

2010-09-24 @ 20:43:34
URL: http://migranmamman.blogspot.com
Postat av: Evelina

Grattis till magen!! Skönt att flytta om ett tag va? Sockersöta barn har du/ni!!

Kram och hoppas på en go helg!

2010-09-24 @ 20:53:52
URL: http://tvillingarwhat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0