Ny vecka nya tag! Måndag 6/9

Idag har Peter börjat sätta upp väggar på nerevåningen :O)
Min far är fortfarande sjuk så P kämpar på själv. Vi har ju inte så många andra att fråga...

Jag o barnen åkte till en lekpark på fm o mötte upp Linda o co där. Det blev ett par timmar med lek o bus. Framåt lunch var det gnälligt värre. Packa in oss i bilen o hemfärd för intag av lunch o lunchsömn (för Stella).
På em gick vi hem till M o M o fika kaffe o kaka!! Det var så trevligt att sitta o umgås!! Vi bor så nära o ses för sällan! Måste bli ändring på det!!!

Peter har gått o lagt sig redan, jag har suttit o pluggat.... det kom nya uppgifter denna veckan och jag är sån som vill bli klar snabbt så jag kan koppla av sen. Nu fick jag lämna lite till imorn.... hmmm.
Jaja, får göra klart imorn när Elias är på dagis o Stella sover lunch.

Nu lite bilder från idag!

En del av vardagsrumsväggen uppe. Närmast till höger blir trappan upp, efter den badrum och därefter tvättstuga...


Rakt fram är väggen mellan kök o hall!


Jaha, hall igen då... o en städgumma ;O)


Köket rakt fram sett från matrummet! Stort blire...


Vardagsrum o sovrum sett från matrummet.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0