GOTT NYTT 2011!!!

Hej alla ni som faktiskt kikar in här nästan dagligen, TROTS att jag så sällan skriver!

Jag ska försöka bättra mig, fast nu händer inte så mycket på huset och detta är ju från början meningen att vara en husBYGGarblogg..... huset är ju klart, eller klart o klart var fasen att ta i, men vi bor ju i det nu!
Ska nog starta en ny blogg, fast en mer personlig....

Nåväl. Bastun ska vi försöka prioritera och likaså lister och socklar. Det saknas på nästan hela nerevåningen. Jag längtar ENORMT mycket efter att ta ett bastubad och springa ut o rulla mig i snön, hahahah, vilken syn. En levande valross liksom!! HAHA!
Peter ska ta nån dag ledigt och bygga klart den, sen kommer det bilder på premiärbadet.... hahah, tror inte det va!

Julen firades här! Det var så himla mysigt! Mina föräldrar och syskon firade inte med oss men farmor, farfar o L var här och förgyllde vår afton. Barnen fick mycket klappar och vi åt gott och hade det trevligt och julmysigt!

Nyår firades också här men då var det betydligt mer livat. 4 familjer var vi och ALLA sov över. 8 vuxna och 8 barn!! Det var det bästa nyåret på läääänge för min del! Det var faktiskt helt fantastiskt! Vi gjorde smördegsinbakad oxfilé till varmrätt. Fisk- coh skaldjurssoppa till förrätt och vit chokladmousse med hallon och mango chutney till efterrätt! Mmmmm, det var såååååååååååååå gott!

Vi vuxna satt uppe till 03:30 och spelade spel. Ja det var verkligen ett nyår att lägga i minnesbanken!!!
TACK ALLA NI UNDERBARA ÄLSKADE VÄNNER SOM VAR HÄR!!!!

Just nu ligger Stella och Isak och sover. Elias är hos sin mormor och morfar. Han sov där inatt och nyss ringde han och frågade om han fick sova där inatt igen... Älskade unge!!

Jag lägger inte upp några bilder idag, men nästa gång ska jag försöka hinna det!

GOD FORTSÄTTNING ALLA NI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0