Long time...

...no seen!
Bloggar inte här så mycket för tillfället, då huset inte förändras märkvärt just nu. Det kommer bli lite mer till våren och när det börjar hända lite mer här inne. Vad som ff saknas är ju kaminen, vedspisen, bastun, lister, socklar.... mm... det kommer bilder så småningom. Jag bloggar mer personligt på en annan blogg istället, men då det inte handlar om huset så vill jag inte ge ut adressen här.
Här kommer dock lite uppdateringar... som bilder;

Köket i vårskrud med blåvit rutiga gardiner som jag fyndat billigt på ellos.se


En del av vardagsrummet med första tavellisten på plats...


Matsalen....


Matsalen sett från vardagsrummet... och en liten elias ;O)


Ett litet stilleben i hallen som redan har ändrats.... men inte fotats..


Nischerna som jag är otroligt nöjd över då korridoren inte upplevs som så tråkig med dem.


Köket från matsalen sett...


Stellas rum...

S
Stora barnen väntar på att kakorna ska bli gräddade....


Ett hörn i vardagsrummet...


En annan del av vardagsrummet...


Utifrån hallen sett...


Nischer...


Hallen!

Så, det var allt för denna gång!

Må så gott nu!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va fint ni har det.. Mysigt!! =)

2011-01-31 @ 10:04:42
URL: http://familjensvanblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0