Haha, nu vill jag bara skriva....

Sanna vid datorn...

Det här var ju roligt! (Att skriva alltså)

Det är ganska delade känslor att flytta från vårt invanda liv i Tyresö, med dagis, härliga vänner, ett område man känner till. Ica där man vet EXAKT vart alla varor finns (pensionärsvarning), huset som vi renoverat skitmycket, motionsslingor, ja allt!!!

Samtidigt kan jag inte vänta tills första spadtaget är gjort på vår nya fina STORA tomt!
Jag inreder redan huset från golv till tak, i mitt huvud. Dyrt i verkligheten. Jag ser pärlspont.... härliga trägolv, mycket ljus och GÄSTVÄNLIGHET och många långa bastukvällar!!!! :P

Drömde dock häromnatten att våra nya grannar var skitelaka, frun i huset hade bakat masonitbullar (vad det nu är) och skulle mörda oss och när jag ringde 112 fick jag sitta i telefonkö FAST jag höll på att bli mördad....hahahahahaha!!! Undrar vad den drömmen betyder...

Som tur är har vi givetvis träffat dem i verkligheten o de är trevliga människor med barn i ungefär samma ålder som våra!!

Idag var vi på tomten med arhur som ska såga ner alla våra träd. Jag skulle vilja ha några kvar men peter får bestämma på den fronten (tro det eller ej). Äppelträden får stå kvar förstås, hoppas de lever! Har alltid velat ha frukträd!!

Äsch, ännu ett osammanhängande inlägg... ska skärpa mig och bli mer organiserad till nästa gång!
//SANNA

Kommentarer
Postat av: OXÅ SANNA!

Men... ska ni flytta till en tomt utan hus? Jag trodde det var färdigbyggt liksom...? Utveckla!

2010-03-18 @ 23:06:29
URL: http://fotbollsbruttan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0