Nu har jag tappat räkningen på dagar så nu får jag hitta på andra rubriker.....

Hemkommen från "semestern".
Peter tog oxå lite ledigt från bygget o kom till oss i finland sista veckan, därför har bloggen inte uppdaterats, men nu är vi hemma igen o det tog inte lång stund innan han hoppade i arbetsbyxorna o började såga o spika.....

Resan har varit bra. Vi har badat, lekt o bara varit. Roligast blev det när Peter o morfar kom dit.
Igår hälsade vi på mumin i Mumindalen. Barnen var skiträdda för mumintrollen först men på slutet fick både muminmamman o pappan en kram av Elias. Stella nöjde sig med att vinka ;O)
Tror det var höjdpunken på resan faktiskt!!!

Vilken syn jag möttes av när jag kom hem!!! VILKET HUS VI FÅR (ja, eller, får o får.....)!!! Så himla himla fint!!! Jag hade ju givetvis kikat in på bloggen o sett bilderna, men ändå, att se det i verkligheten.... OJOJOJ!!!
Nu vill jag nästan att det ska vara vitt, som det ser ut nu, med grundfärgen. Vi måste åka o köpa lite provburkar med olika vita nyanser.... fast sanddyn som vi ju bestämt är oxå fint.... hmmmmmm.... svårt!!!!

Jaja. Idag har jag inte några bilder på bygget att ladda upp för vi har varit bortbjudna på grillkväll i Tyresö (TACK FÖR GOD MAT O GOTT SÄLLSKAP, UNDERBARA VÄNNER!!!!!), men imorn blir det nya bilder. Peter är ute nu i "natta" o grundar lite.... Vilken kämpe han är, men bjuds det bara på en öl så....HAHAHA!!!!

Eftersom det inte blir några husbilder idag så bjuder jag på lite familj istället;

Haha, det ser ju ut som om Muminmamman äter upp Elias ^


Muminpappan fick oxå en kram!! ^


Stella kramade inte, men vågade sig fram o vinka.....

Imorn blir det nya husbyggartag, nu blir det lite surf o sen godnatt!!!

HEJSVEJ O Nattnatt!!!



 

Kommentarer
Postat av: Milla

Välkommen hem! Ja vilket hus ni får:) Vårt lilla ser ju ut som en koja i jämförelse ju;)



Hoppas du har med dig pepparkakor nu el iaf farmors recept:))))



Kram

2010-07-28 @ 12:17:01
URL: http://migranmamman.blogspot.com
Postat av: Sanna

MILLA!!! Jag tiggde till mig en påse, men tror du inte jag glömde den kvar..... Pappa har lovat ta med den när de kommer nästa vecka. Då mumsar vi!!!

KRAM

2010-07-28 @ 20:51:27
Postat av: Milla

MEN SANNA!!!!



Men vad gör muminpappan med pojken då;) ha ha ha jävla mupptroll dom är:)



Vi drar till kolmården imorrn och sedan ner till skåne till mattias föräldrar men är hemma om en vecka.....lagom till pepparkakornas ankomst!!! Hihihi



Kram iaf får du;)



Krrrrraaaaaaammmmmmm

2010-07-29 @ 21:32:43
URL: http://migranmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0