Sol, sommar o härlig värme!!!!

Igår var vi på Majas kalas i Tyresö med alla "gamla" Tyresövänner!! Det var så roligt att ses och jag kände stark längtan tillbaka för en stund, men de finns ju som tur är kvar, vännerna, fast vi bor här!
Tyvärr ses man ju inte så ofta som förr, men det blir ju dubbel glädje när man väl ses!

Till kalaset kom även lilla nyfödda MOA med sin familj. Och jag har aldrig sett en så litenliten mini bebbe. Jag tror hon nu vägde strax över 2 kg. Herregud, så söt!!!!!! Fast jag kommer inte våga hålla henne förrän hon väger 3 kg, hon är som en liten fågelunge!

Idag har jag o mor min varit på 3 loppisar, jag köpte en klänning för en tjuga, en "lufsa-runt-hemma-i-klänning".
Lilla poolen har kommit fram till barnens glädje. De är riktiga fiskar, spelar ingen roll hur kallt vattnet än är, de ska i, med eller utan kläder!!! Hahaha, så söta!
Stella har fått 2 knölar på huvudet, så hon o jag var till läkaren o tittade på dem. Läkaren trodde inte att det var ngt allvarligt som tur var, blodproverna såg oxå helt normala ut, phu! Man blir ju orolig o tror det värsta, men vi ska hålla koll på dem så de inte växer, sen återbesök i juli!!!
Antagligen var det lymfkörtlar men man kan ju aldrig veta.

Idag har vi även godkänt köksritningarna, ändrat lite på dem o skickat in. V 36 ska köket levereras o monteras. Känns helt sjukt, när inget hus ännu står på tomten liksom. Men det är så roligt att ha lite datum att se fram emot!!! :O)

På måndag sätts första RIKTIGA spadtaget här! Fantastiskt!!! Då påbörjas grunden där vårt hus ska stå. Det ska givetvis fotas så ni får se. Det känns som det är på gång nu! Vi ska verkligen bygga ett hus, yey!!!

HEJSVEJ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0