Tjugotredje dagen då!

Idag har Peter sopat plattan, det är allt som hänt på bygget typ. Anledningen till sopningen var att Elias o grannkillen slängt upp grus på plattan o då är min pedantiske ( öh...) man där o sopar febrilt, HAHAHA!! Ska se till att han är lika flink med kvasten när huset väl är klart ;O)

Vad har då annars hänt idag?? Jaaa, det har varit varmt. Stella har fortfarande feber, men nu på kvällen hade den sjunkit, hon fick bada ett svalt bad o sen springa ute lite i bara blöja, när tomten var skuggtäckt... Nu gnäller hon dock i sömnen :O(

Efter att vi lämnat Elias på dagis åkte vi till Upplands Väsby o hämtade ut lite grundfärg, eller ganska mycket grundfärg. Sen tog vi 2 färgburkar av olika beige nyanser, så huset kommer iallafall bli beiget med vita knutar. Ljust beiget.
Sen åkte vi upp till Peters jobb o hämtade ritningarna på ventilationen till huset o därefter till Danderyds sjukhus där jag idag skulle göra ultraljud på en knöl som jag har i armhålan... De tog även prover från knölen. Ultraljudet såg bra ut, tyckte läkaren, han tyckte att det såg ut som en ofarlig lymfkörtel, o jag HOPPAS att proverna visar detsamma. Om en vecka ska jag få svar....... o jag ska INTE noja eller grubbla den veckan! Försöka iaf...

Efter det åt vi lunch o sen hem. Jag o Stella somnade o sov till halv tre, sååååå skönt!!!!!!!

Ikväll gick jag o Linda en lååång promenad på 1,5 timme, glömde myggsprayen >:O(

Nu sitter vi o kollar TV, eller Peter kollar o jag sitter brevid. För det är fotboll som vanligt!
Idag har jag inte tagit några bilder, men det gör jag GARANTERAT imorn!
Tills dess; hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0