Onsdag 1 sept. Trodde visst det var onsdag igår. Knäppt!

Jahapp, så sitter jag här vid burken igen. Dagarna går så fort. Ibland iaf.

Det kämpas på med övervåningen just nu.

Jag och Stella tog en lååång cykeltur när vi lämnat Elias på dagis. Vi cyklade runt Molnby och förbi 4H-gården och sen hem. Till o med Stella som älskar att åka bakpå cykeln började tröttna mot slutet. Vi tittade på massor av hästar och Stella ville bara titta mera hela tiden. Hoppas hon blir intresserad av hästar när hon blir större, vad roligt det skulle vara!!!

Vi har köpt en systemkamera idag! Äntligen!! Nu ska man bara lära sig den.
Min mobil funkar igen, Yey. Jag spolade den snabbt under kranen och tänkte att det får bära eller brista. Det bar, för nu kan jag åter skicka SMS. Lite klibbig o seg är den, men ändå. Skönt att slippa köpa ny. Så onödig utgift. Hellre kamera lixom ;O)

Nu kommer bilderna som inte kunde laddas ner igår;


Ekgolvet som jag tycker är både prisvärt och snyggt!


Ett klinker som är ok iallafall.... tål att tänkas på....


Stella på väg upp för stegen....


Övervåningen...


Morfar. Det är Stellas o Elias blivande rum som är rakt fram...


Eller en innebandyplan kanske ;O)

Nu ska vi se Fångarna på Fortet!
På återskrivande!


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att följa Er på vägen till drömhuset!



//Arkitekt Maria

2010-09-02 @ 13:29:26
Postat av: Sanna J Rehn

Tack!

Ja det är spännande att bygga o se huset ta form!!!

Sanna

2010-09-02 @ 16:48:01
URL: http://familjenrehnshusbygge.blogg.se/
Postat av: Suabel

Stella är lik sin mamma som fan!

Gu vilket fint hus ni kommer ha snart!

2010-09-03 @ 17:49:46
URL: http://susabel.blogg.se/
Postat av: Mia

Gillar om det du skrev! Skojigt att se en del schyssta saker och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-11-30 @ 14:55:38
URL: http://jade.se/paketresor/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0