Det är så härligt att killarna är hemma, ÄNTLiGEN!

Snabbt inlägg blir det för pojkarna är hemma o jag vill inte sitta här o skriva, men jag är så glad!!!!!
Så JÄTTEJÄTTEJÄTTEGLAD!!!

Det känns som om de varit borta ett år o samtidigt som det känns som att de inte varit borta alls. Förutom att de är solbrända o fina o jag är en vit blekfis i jämförelse.
Men elias har vuxit o blivit en stor kille på den här veckan känns det som! han är så fin!!!
Han sprang o kramade mig när de kom ut från bagageutlämningen o mina tårar rann. Det var en sån lyckokänsla!!!!!! Helt fantastiskt!! Jag har världens finaste son!!!!

Nu ska jag gå o pussa på honom innan han somnar!!

GODNATT önskar en superlycklig mamma o fru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0