Grattis Peter på 33-årsdagen!

Igår skrev jag att mitt humör på morgonen var på topp.
Idag var det inte det iallafall. Peters klocka ringde 05:30 o jag brukar va vaken INNAN det o redan uppe, men idag var jag helt väck. 05:50 väcker peter mig igen o undrar om jag vill hinna gå på dass innan han sticker till jobbet o jag är på så himla dåligt humör, men inser att jag MÅSTE upp om jag ska slippa stressa sen.  Det är bara på med gummistövlarna o stövla iväg till vårat fantastiska utedass. DÅ kommer jag på att hjärtat ju fyller år.....
Usch vad dum jag känner mig, kan jag inte ens kosta på mig ett grattis till min käre make på hans födelsedag??

Jag är en dålig människa o fru!!! FY!
Köpte en tårta till honom sen o han har fått säsongsbiljetter till DIF fotboll och en stock snus, så, jag ÄR varken en dålig människa eller fru!

Idag har Arthur, min käre far o älskade bror varit här o fällt en MASSA träd!! Pappa ställer upp HELA tiden! Han är en ängel!!!! Det spelar inte nån roll vad det än gäller, han finns ALLTID där! Älskar dig pappa! Han vet att han inte behöver och jag har ofta dåligt samvete eftersom hans hjärta är i dåligt skick o han inte är pur-ung direkt. 

Tomten blev jättesolig o ljus o ÄNNU större. Det är som en fotbollsplan! Helt fantastiskt! Tog lite bilder som jag ska lägga upp här, men nu sitter jag med lånad dator så jag fixar det när vår dator är uppkopplad!
Imorgon ska vi till mäklaren o skriva de sista papprena. Sen är inte längre dvärgvägen i vår ägo.
Peter är där nu o hämtar det sista från garaget. Han kämpar på så himla mycket, han är en klippa!!!!!!!

Ska bli skönt när vi slipper stressa över det sen. När vi kan koncentrera oss på det här nya!!!
Först en välbehövlig semester på Teneriffa!

Hejhej//Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0