Inget Teneriffa för flickorna i fam Rehn

FY FAN!

Sitter i min säng på Danderyds sjukhus, Peter är hemma o packar om väskorna. Mina o Stellas kläder stannar kvar här :(
Känns så himla tråkigt o sorgligt o ledsamt!!!!!
Skällde på min stackars mamma idag oxå, känns inge kul, men det var nödvändigt. Eller skällde är fel ord. Sa vad jag tyckte gjorde jag!

Min mamma är bäst! Hon är en fantastisk kvinna, som, precis som min pappa, alltid ställer upp. Men ibland blir det f ö r mycket! Idag när jag ringde från DS o sa att jag blir kvar en natt till, blev hon jättenervös o undrade vem som då skulle packa peter o elias kläder..... WHAT?? Jag ligger nyopererad o blir kvar en natt till o hon undrar vem som ska packa resväskorna för killarnas semester.......
-Peter packar dem, säger jag, han är ju elias pappa.
-men vet han vad han ska ha då, undrar mor min.
-ja jag antar det, tycker jag
-han måste ha några varma tröjor, börjar mamma......
-STOPP!!! Säger jag. Nu fär du sluta!

Då säger hon att hon inte ska lägga sig i mer o inte ta hand om barnen mer, då får vi göra det på vårt sätt, men herregud det är ju inte DET jag menar, så jag förklarar att jag tar illa upp när hon bestämmer om mina barn över mitt huvud, jag tar illa upp när hon säger hur jag ska uppfostra dem, att jag ska klä på dem varmare fast de redan är michelingubbar, när hon anser att stella behöver sova etc.....

Min mamma tar hand om mina barn på ett jättebra sätt! Jag litar FULLSTÄNDIGT på henne, det sa jag oxå till henne. Och när hon har hand om dem får hon göra på sitt sätt, hon får lägga stella när hon anser att hon är trött o elias med för den delen, men när jag o peter är med, DÅ bestämmer vi!!! 
Därmed BASTA!

Nog om det. Husbyggarbloggen ja... mycket hus handlar det om här, hahahaha! Snart så, snaaaart!!! 
Så fort killarna kommit hem från sin semester...

Vilken bra tajming att få blindtarmsinflammation 2 dgr innan man ska åka iväg. För det bestämde jag ju själv ;O)
Näe, så himla tråkigt! Är skitledsen att inte få vara med hela min familj o fira svärfars 60årsdag. Så typiskt!
Men för att se det från den positiva sidan så är det ju bättre att ha fått den bortopererad än att den skulle göra sig påmind på planet imorn, eller på Teneriffa.... inte så kul semester.... så bättre nu, så får killarna njuta iaf...
Men gud så ledsamt!!! VERKLIGEN!!

Usch!
Nu hoppas jag att veckan går skitasnabbt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sanna!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0