Lördag; check! Men det spelar ju ingen roll nu ändå :O(

GRATTIS ÄLSKADE SON PÅ NAMNSDAGEN IDAG!!!!

Idag på em var jag o stella på 2-årskalas hos min söta, roliga skruttfia till guddotter ALMA!!
Vi bjöds på underbar tårta o så mycket kakor så det stod ut genom öronen nästan ;O). MUMS!!! Beach 2010 kan vänta..... om nu solen ändå ska skymmas av ett askmoln i månader så blir det ju ändå ingen bikini. HA!!!

Sen somnade stella i bilen så vi tog en liten sightseeing genom brottby :O) så hon fick sova en stund.

Precis när vi sen kom innanför dörren här, får jag sms av peter; de kommer inte hem imorn, men får behålla sitt rum och bjuds även på mat på hotellet. Service! O de lär ju inte bli av med rummen eftersom inga nya gäster anländer heller, men JAG VILL HA HEM DEM!!! Nu skulle jag ha suttit o varit glad ver att de äntligen skulle komma hem o så blev det istället deppdepp, men vi är ju inte ensamma om den här situationen iaf o de har ju iaf tak över huvudet på hotellet.... Positivt tänk, positivt tänk, men gud så svårt det är att försöka tänka positivt när man längtar ihjäl sig.... tur att jag har en unge hemma att pussa på.  

Min systerdotter är här med en kompis oxå, de ska ner på centrum nu o köpa godis :OP GOTT!!!
Imorn ska de tävla i gymnastik i Tibblehallen, så då ska jag dit o titta med stella. Så har jag något roligt att se fram emot!!!

Peter! Jag längtar oerhört mycket efter dig o elias! Älskar er mest av allt o saknar er så!

//SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0