Mi casa est su casa, typ eller nåt, italienska=inte min grej...

Toan! Hallen mot kök/vardagsrum!Vardagsrum...OCH kök...Barnens rum..o master bedroom eller vice versa!!! Så härliga senapsgula väggar, bruna fönster och OJOJOJ; galler för fönstren!!!!

 Nya brevlådan som JAG skruvat upp på stolpe!!!!


Så!
Jag skulle få en eftermiddag helt för mig själv, jag skulle tänka ut vad jag ville göra då sa peter eftersom han var borta HELA onsdagen,,,, JAg funderade på om jag skulle åka iväg till nåt centrum o strosa nån timme o kanske köpa ett par nya skor....
Så kommer då "min" eftermiddag o då behöver vi plötsligt åka till tomten o fixa!! Mummytajm=goodbye!!!

Men jag är INTE bitter!!! ;O)

Jag fick en härlig lunch med världens bästa Irre idag. O det var det ingen annan som fick! HA!

Shit, nu har jag suttit o bloggat samtidigt som jag moffat i mig nästan en hel påse godis... o det är inte ens påskAFTON! Mår faktiskt lite illa... å nej usch!!

Hejsvej o glad påsk!!!


Kommentarer
Postat av: En annan Sanna

Familjen Obama på plats. Vad duktiga ni är!! Skulle aldrig klara det myself. All kred till er och godis är du värd!

2010-04-02 @ 12:16:03
URL: http://fotbollsbruttan.blogspot.com/
Postat av: En annan Sanna

Och jo, du är nära. Det heter Mi casa Su casa :-)

2010-04-02 @ 12:16:51
URL: http://fotbollsbruttan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0