Onsdag; check! 4 dgr kvar till killarna kommer hem!!!

Idag åkte jag o stella till tyresö. Hade tänkt att åka så jag slapp de värsta köerna, men hamnade MITT i!! Helt otroligt, det tog 1,5 h från vallentuna till bergshamraledens slut! >:O(
Men stella fick sova en stund så det var ok ändå.... men var grymt slut på koppla i o koppla ur o bromsa o gasa lite o gasa lite mer o bromsa...... sen blir jag så sjukt irriterad på alla som åker i snabba filen in i det längsta o sen S K A tränga sig in före. Jag V E T att man ska vara vänlig i trafiken o släppa fram o hjälpa till, men såna bilister har jag fan ingenting till övers för. Jag släpper I N T E in 3 bilar i rad som tränger sig före. De ska gärna ha solglajer o geléslickat hår oxå o sitta bakåtlutat i sin sportbil med ena armen nonchalant lutad mot bilrutan. ER SLÄPPER JA INTE IN!! No way! Get lost!!!! Åk buss i gräddfilen istället era jävlar!

Fast jag Ä R i vanliga fall snäll i trafiken,,, men inte mot såna som trängs.
Jaja, iallafall så åkte jag till Tyresö för att hälsa på Irre.
Jag tog vägen förbi vårt gamla hus, men oj, det var alldeles för tidigt. Kände mig så himla sorgsen när jag åkte förbi där o såg nån annans lampor o gardiner i "våra" fönster o en annan bil på "våran" uppfart. Sen åkte jag ju samma väg som jag o elias alltid åkt till dagis.... och sen förbi dagis o där var fröknar o barn ute o lekte i solskenet,,,,, snyft ggr flera.... usch!
Tog en annan väg hem sen.

Och åkte förbi en loppis, som tyvärr inte hade några fynd idag. Jag älskar loppisar!!! Det är så roligt om man lyckas fynda nåt, men som sagt, idag fanns där inget, bättre lycka imorn.

Kvällen avslutades iallafall hemma hos linda med kycklingklubbor o god sallad. Sen åkte jag till våran tomt, parkerade bilen o promenerade hem till mina föräldrar ohär är jag nu!

Pratade med hjärtat i dag o det hade regnat på Teneriffa på fm, men när han ringde var det sol o elias badade med sin farfar så jag fick inte prata med honom. Han hade sagt att"mamma blöder, men kommer o hämtar oss sen" ÄLSKLING!!!!

Gud vad jag saknar dem!!!
Nu är det tors, fre o lör kvar, men så kommer de inte hem förrän 21:30 på sön, så jag måste komma på nån sysselsättning även denna dag, så den går fort!!!

HEJ//SANNA

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Sussie! Har läst lite i din blogg nu, ska bli kul att få följa er i husbygget! Men vilken sjuk otur att du hamnade på sjukhus istället för att åka med familjen!! Orättvis ibland! Hoppas du mår bra nu i alla fall!

Kram Evelina

2010-04-15 @ 20:40:19
URL: http://tvillingarwhat.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hejsan!



Ja verkligen sjuk otur, men men, nu får far o son lite egentid, men jag önskar verkligen att jag o stella varit med!!!



KRAM!!

2010-04-15 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0