Onsdag, snö, men vad gör väl det.....

Det är verkligen aprilväder!!! Det snöar för fullt ute. Men just nu spelar det inte nån roll, min familj är samlad under samma tak, i samma land!!! Helt underbart!

Idag har jag o barnen varit hos mina föräldrar hela em. Elias vaknade tidigt i morse, men somnade i soffan vid halv 10 på morgonen o sov sött till halv tolv. Jag plockade lite här hemma under tiden, tills även jag somnade en stund. Stella sov hos mina föräldrar eftersom det annars hade blivit så sent för henne igår.

Men nu är vi alla hemma, så skönt!!!
Stella sover, Elias ligger o lyssnar på Pippi i sin säng, Peter kollar hockey o jag sitter här med datorn i knät....
Idag ska vi nog maila vår husleverantör o ändra färg på stuprännorna från svarta till vita. Tror att det blir snyggast ändå!

Till helgen ska vi börja riva torpet, så vi håller tummarna för bättre väder!!!
På tisdag nästa v börjar elias på sitt nya dagis. Han skulle ha börjat igår, men det gick ju inte. Sen tyckte vi att han kunde få vara hemma den här veckan med mig o stella. Men han behöver nog dagis o alla aktiviteter med jämnåriga kompisar. Han är en liten vilde!! Lilla hjärtat!

Jag börjar bli less på att inte ha vatten här hemma, nu snålar vi idag, disken får stå odiskad så jag kan tvätta mig imorn. Det ska bli så skönt när man kan gå på toa, ta ett glas vatten ur kranen, o duscha här hemma istället för att duscha hos andra hela tiden. Hoppas att det blir fort fixat, annars blir jag galen snart.

Jaja, nu ska jag göra nåt annat än att sitta här.....
Hoppas det snart börjar hända grejer här med huset!!! Längtar..............

//SANNA

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej där



Hittade till din blogg minsann;) Men hur ska jag kunna ändra dig från sussie till sanna då?;) Kul och se dig och kul att vi ska bli grannar och är så glad för din skull att killarna är hemma:) Jag kämpar vidare med min rockring här och hoppas att vi ses på fika snart!



Kramen

2010-04-21 @ 22:25:04
URL: http://migranmamman.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hahaha, du kämpar på med rockringen!! Vad roligt att du hittat min blogg!! Träffade en bekant till er, Peter. Han stannade till här o undrade om vi beövde hjälp med något sen. Isåfall kunde vi ringa honom! Kul med spontana människor, I love it!!

VI måste fika snart!!!

Kramkram

2010-04-22 @ 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0