Tisdag; check! BYGGLOVET HAR KOMMIT!!!!

Idag har jag o Stella haft en härlig dag igen! Hon sover sött nu o jag sitter här... som ni märker ;O)

Först åkte jag till tomten, där arthur o gubbarna fällde de sista träden, och lämnade lite mackor o kaffe o lunchpengar.
Sen tog jag med mig stella, linda o emma till Täby C o shoppade loss.... hahahah, U N D E R B A R T ! ! !
Det blev mycket men inte dyrt (du kan va lugn peter...)
Efter det hämtade vi alma på dagis o åkte hem o åt soppa. Sen en låååång promenad i s a k t a mak i 2 h, skönt!
Pasta carbonara till middag o sen hem till mamma o pappa, där jag o stella sover över.

Fast först ett stopp till tomten för att titta på alla nedhuggna träd o en titt brevlådan o DÄR låg ett stort vit kuvert o bara sken i sin härliga vit-het!!! Öppnade det andaktmässigt o i det låg.... B Y G G L O V E T ! ! !
Inte en dag för tidigt! Men vilken lättnad! Så roligt!

Nu jäklar ska det börja hända grejer. Ska lägga upp lite bilder inom kort, det lovar jag! Nu ska jag suga på den här karamellen ett litet tag!

Elias o Peter har det bra på Teneriffa, de badar o leker, men jag tror de saknar mig o stella ;O) MYCKET! O jag o stella saknar dem!!!!

Nu är det ons, tors, fre o lör kvar,,,, sen kommer älsklingarna hem!!! Hurra!!!
Veckomenyn är dessutom lite ändrad;

Onsdag; Tyresö o träffa Irre o Cornelia
Torsdag; Träffa Linda hela dagen med secondhandaffär-promenad om solen skiner
Fredag; Ta bort stygn, öppna förskolan på Åby, sen middag med Linda
Lördag; 2-års kalas hos min guddotter ALMA :O)


*sanna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0