Tisdag! Vaknade av världens bästa SMS...

07:38 plingade det till i mobilen.... "Vi kommer hem idag. Planet går 12:00."
Blev så lycklig!!!! Samtidigt väcktes oron... Hoppas flyginingen går bra o att de nu verkligen kommer iväg o får landa på Arlanda o inte hamnar nån annanstans....

Tog en promenad med Stella, linda o emma för att skingra tankarna o sen städade jag baracken o plockade undan. Handlade mat o stack iväg till Arlanda o här sitter jag nu... på den stora ankomst/avgångstavlan står det att planet är beräknat att landa 18:40 och jag har suttit här i snart 40 min nu... Tagit en kopp latte o läst 2 tidningar... Nu sitter jag o skriver o tittar på alla solbrända människor som äntligen har fått komma hem från sin semester.... Eller kanske de hade velat vara kvar längre på sin destination, vad vet jag....??
Jag sitter här med bultande hjärta o fjärilar i magen. Hoppashoppashoppas att flygningen o landningen nu går bra!!!! Jag är ju som sagt en orolig o nojjig själ. Jag släpper aldrig mer ivg dem ensamma!! Inte som det känns nu iallafall, men så kan man ju egentligen inte tänka....

GUUUUD!!! Hoppas de kommer nu..... Jag trodde faktiskt att Arlanda skulle vara helt öde. Såg framför mig en tom ekande ankomsthall, men här är full rulle faktiskt! Nu ser jag en man som vinkar glatt åt sina anhöriga antar jag. Jag hoppas snart få se mina älsklingar..... 10 min kvar..... Ont i magen har jag oxå.....

Vet inte riktigt vad jag skriver ens..... Det står massor av människor vid skjutdörrarna o väntar, jag sitter vid ett bord i caféet. Tavlan ändrar sig inte.... Jag vill se att det blir grönt o att "mitt" plan har landat.

Arlanda ska visst stänga kl 20. Mamma ringde precis o sa det. Hon frågade om de börjat landa än, men hur ska jag veta? Naturligtvis hoppas jag att de landar nu. Fan vad nojig jag är....
Det är väldigt mycket folk här. Jag ser flygvärdinnor o stewards gå med sina piffiga kläder. Jag vill se mina härliga killar!!!!!!!!! 6 min kvar.......
Sen ska de få sina väskor, men bara jag ser att de landat så blir jag trygg..... LANDA NU DÅ!!!
Shit nu ser jag inte tavlan, det står människor för. FLYTTA PÅ ER!!!!!
Herregud hur mycket bagage kan man ha med sig???

Nu ska jag gå o kissa, sen ställer jag mig vid dörrarna!!! Med bultande hjärta i halsgropen!!!

SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0