Ons 31/8

Dagen idag då;

Började med barnen sov länge, så det blev stressigt på morgonen :O( men vi kom iväg i hyfsad tid till dagis ändå. Sen åkte jag o Stella till Linda o blev bjudna på frukost. Efter det åkte vi till Bauhaus...igen. Där lämnade jag tillbaka klinkerplattorna som jag köpt för dyra pengar. Hittade ett klinker som jag kände att BRA! DET TAR VI!!! Men då har det utgått ur sortimentet :O( TYPISKT! Hittade ett annat som jag inte är helt 100 på men det är väl ok, får ta en tur till o titta sen.
Golv hittade jag oxå, lite dyrare.
Kakel hittade jag med, mycket billigare, så det kanske går jämnt ut tillslut ändå... vi får se. Hinner väl ändra mig så det oxå utgår....

På Bauhaus lägger jag min mobil tillsammans med en öppnad och urdrucken festis i skötväskan. En festis blir dock aldrig helt urdrucken, det finns alltid litelite kvar. Nu är min mobil helt skev. Jag kan inte längre skicka SMS, men med lite tur o våld kan jag dock läsa sms, men inte alltid.

Så om du messar mig men inte får svar så vet du....

Jaja, efter Bauhaus en sväng till K-Rauta, det var där jag hittade det billiga kaklet. Sen hämta E på dagis o hem!
Väl hemma fikar vi o sen tar vi en tur till Elgiganten för att titta på kamera o mobil. Vid det laget är barnen i sitt esse, så det blir typ in i butiken o ut igen. Inget shoppande idag inte :O(. Kanske lika bra det!

Hem igen o äta mat. Sen till grannen som bjuder på tårta! Gott o trevligt!!!! Grattis på födelsedagen A!!!
Sen hem o lägga barnen o ta tag i studierna som ger mig grått hår.... Det är roligt, men sååå svårt!!!! Har suttit med EN uppgift i timmar o det är inte ens en uppgift som ska lämnas in. Den orkar jag inte ens tänka på idag.... Är så totalt slut just nu. Min hjärna samarbetar inte med mig. Överhuvudtaget.

Nu orkar jag inte heller blogga mer men jag ska se om min mobil vill samarbeta med datorn så jag kan lägga upp bilderna på golvet jag skulle vilja ha. Just nu.

NEJ DET GICK INTE!!! Jag hatar tekniska prylar!!!

Nu ska jag ta en varm dusch o sen dra nåt gammalt över mig o hoppas att jag vaknar vid gott mod imorn.

GODNATT!



Peter har kämpat på med golv på övervåningen, det ska jag fota imorn. Med vanliga kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0