Onsdag 10-08-18

Det är fortfarande jobb på taket som är prio ett. Peter jobbar hårt o min pappa är här o hjälper till.

Svårt att vara alla till lags när man bygger hus, har jag märkt. Man kan inte vara överallt o vi vill verkligen att huset ska bli klart. Jag vill helst bo där nu!!!! Helst igår! Men vi kämpar på, med bygge, barn, studier, alla vardagssysslor som måste göras o ja allt som hör livet till. Man kan inte vara överallt o just nu är huset och familjen prio ett!
Dåligt samvete har vi hela tiden, men det är ju inte sunt i längden, så vi gör det som är bäst för oss just nu och försöker att inte stressa...

Jag, Stella o mormor åkte en sväng till Barkarby idag medan Elias var på dagis. Jag hittade klinker som var liknande det för 619kr/kvm som jag såg igår. Detta var dock betydligt billigare; 299kr/kvm. På Bauhaus.
Sen tog vi en sväng till Ikea o försökte inspireras. Men jag kan deras sortiment nu, fast det blir nog en soffa därifrån. Medan barnen är små.
Självaste prinsen var på Ikea idag oxå, med sina säpohunkar. Mamma uppfattade inte att det var han och ville promt att vi skulle vända så hon fick se honom. Jag vägrade. Vi stannade vid ljusen eftersom han ju måste gå förbi där så småningom. Det gjorde han. Så fick jag en glad o nöjd mamma!
Jag hade lust att fråga honom om han inte brukade handla i Kungens Kurva, men tordes inte. Men det hade varit kul. Då hade jag väl blivit arresterad eller nåt.... hahaha!

Jaja, inga bilder idag. Sorry!


Kommentarer
Postat av: Mattias

haha :)

Ingen bild på dig med prinsen på bloggen?? Fail! ;D

2010-08-19 @ 00:12:00
Postat av: Sanna J Rehn

Hahahaha, DET skulle jag ju gjort, tagit fram kameran som jag ju alltid har runt halsen ;O) Och förevigat mig med prinsen!!! Attans!

Om du inte är snäll får du ingen peppis;O)

2010-08-19 @ 12:49:29
URL: http://familjenrehnshusbygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0