Tisdag 10-08-10

Idag har det spikats panel på gaveln o nu är den nästan klar. Peter säger att det är ungefär 2-3 veckors jobb kvar ute o sen ska det börjas invändigt!!! Förstå att han faktiskt bygger vårt hus helt själv, med lite hjälp av min far. Iof har vi fått lite sporadisk hjälp här o där, men största delen bygger han helt själv!!!! Så jäkla duktig är han!

Elias gick första dagen på dagis. Lite motvilligt men när han väl kom dit gick det jättebra!!
Jag o Stella åkte o handlade mat o slank in en sväng på H&M oxå.........
Annars har vi inte gjort så mycket. Jag har rensat ur barnens kläder. Lagat lite mat o diskat typ. Sen lite utelek efter dagis o nu sitter vi inne o myser. Barnen är trötta o ska snart i säng!!!

Just det El-Håkan var här idag. Jag frågade om åskledare, men han bara skrattade...... hmmmmm, antar att jag får klara mig utan... :oS

Nu ska jag fixa välling till Stellapella!
Först lite bilder;


Gaveln ^


...o så första gravidbilden denna graviditet... 3 månader kvar då......

Peter o Elias har bakat chokladbollar, så efter att Stella druckit sin välling blir det kvällsfika :oP

Hej!

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh va du är fin:) Blir avis på den magen:)



Vi åker förmodligen till åland imorrn men kommer hem senast måndag tisdag. Vi kan väl fika då och promenera kanske lite oxå:)



Jag ringer när vi är åter i svedala!



Kram på dig och fiiiiiina magen!

2010-08-10 @ 21:10:52
URL: http://www.migranmamman.blogspot.com
Postat av: Peter

Tack för att du tycker jag är duktig gumman.

Jag tycker du gör ett häst jobb med barnen och (hemmet). Du är best.

2010-08-10 @ 21:38:55
Postat av: Sanna2

Shit vad du är gravid jämt...! ;-)

2010-08-10 @ 21:39:34
URL: http://http://susabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0