Dag 32, värmen håller i sig!!!

Ojojoj, vad det är varmt ute, lika kallt som det var i vintras, är det varmt idag! Det är ju så härligt o jag klagar då INTE!!! Det skulle dock vara skönt med en svalkande pool. En stor så man kan simma. Vi har planerat in en på tomten. Hoppas pengarna räcker till bara. Tänk vad lyxigt med en egen swimmingpool med trädäck o palmer ;O) Man ska ha drömmar o visioner!!!

Killarna har verkligen kämpat på uppe på taket idag. Pappen har börjat läggas på. Min pappa har varit här o hjälp till att grundmåla panelen oxå!

Jag o barnen åkte till Willy´s o handlade lite mat. Vi slank in på Jysk oxå och köpte en till Paviljong att ha ovanför utebordet. Tänkte att killarna skulle få lite skugga, åtminstone vid mat- och fikapauserna!! Det var uppskattat!

Nu ringde Linda o vi ska ut o promenera. Jag ska inviga mina nya skor som jag köpt. Kommer sväva fram, ööööh, HAHAHAHAH!!! Nja inte direkt, men n ä s t a n!

Bilderna kommer ikväll, efter promenaden!
Hejsålänge!


Så, nu är jag hemkommen o nyduschad o sitter med godispåsen brevid mig.... bra avslutning va?!?
Nu kommer dagens bilder;


Papp på taket...^



...o vår fina lyxiga paviljong.... ;O)

Det ÄR verklighetens från koja till slott det här. Jag njuter av varje framsteg.

Hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0