Dag 33 o 34... hade ingen dator igår.... sorry!

Igår blev det ingen uppdatering, men idag ska jag snabbt få ner en snabb summering av båda dagarna!
Ska snart ner till mina föräldrar, där jag o stella sover nu eftersom peters pappa o ylva är här över helgen för att hjälpa oss med huset.

Igår hade jag o elias en mor-son-dag! Så himla himla mysigt hade vi. Efter frukost packade vi badväskan o åkte till kicki, micke o sagali. Där blev det sol, bad, lek o lunch. Det var en riktigt härlig dag.
Peters pappa o ylva kom ner på em. De byggde lite på huset o sen blev det pizza till middag...

Idag har jag, ylva, min mamma o barnen varit på loppis, sen fick till o med jag tag i en hammare :O) hahahaha!!!
Killarna har jobbat på som sjutton! DUKTIGA!!! Jag spikade på balkongen, det var skitkul, så det gör jag gärna fler ggr. Fick 2 stora blåsor på handen bara, som nu gör jäklarns ont, men men.... Det ska kännas när man tagit i ;O)

Personligt; att vara lillasyster är inte alltid lätt. Jag är den bortskämda. Men jag ber sällan om hjälp o jag begär ingenting av mina föräldrar. De vet att de inte behöver hjälpa till, men gör det ändå o jag kan knappast förbjuda dem att vara här. De är mer än välkomna hit o är här ofta, men de MÅSTE inte o det vet de. Så det så.

Nu till gårdagens o dagens bilder;

Börjar med gårdagen då...

Två små busfrön ^


Halva framsidan gipsad^

Ett fönster^

DAGENS BILDER;


Nästan hela framsidan klar. Vårt vackra hus!^


Matrumsfönster o köksfönster^


Bild på baksidan, några fönster på plats^


Så, nu ska jag åka ner till mina föräldrar o duscha. Man är inte så lite svettig!!

Trävlig häljj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0