Lördag -10-07-31

Idag har jag varit på ett UNDERBART bröllop/dop!!! Tyvärr kunde inte resten av min familj följa med eftersom Stella fortfarande hade hög feber på fm.... Nu har den dock sjunkit ner till 38 grader!! ÄNTLIGEN!

Men jag hade fått äran att vara gudmor till tösen som döptes, så jag var den lycklige av oss som fick närvara vid ceremonin. Det var så fint! Ett trädgårdsdop med vigsel av två härliga människor som jag tycker så ofantligt mycket om. De är två av mina allra bästa vänner o det var så roligt att de äntligen gifte sig!! Det var så vackert. Man blir kär på nytt!!! Precis innan de sa JA till varann så tittade solen fram. Det var nästan magiskt! Ojoj, jag låter helt frälst, men det var verkligen FINT!!! GRATTIS ÄLSKADE VÄNNER!!!!!!

Det var lite roligt på fm oxå för jag ringde till dem när jag var på väg dit för att kolla att de hade allt under kontroll. Då var de fortfarande hemma, så istället för att åka ut dit vigseln/dopet skulle vara så svängde jag förbi hemma hos dem o där satt den blivande bruden o sminkade sig. Detta var en timme innan alla skulle vara på plats (och det tar 30 min att köra ut till platsen där allt skulle vara) HAHAHA, det är så typiskt dessa två... Jag fixade ihop brudbuketten o åkte och hämtade skinkan de hade besällt på ICA, sen iväg.... jag hann precis!!! HAHAHAHA!!!!

Jaja, det blev bra tillslut o gifta blev det, getingarna partade loss oxå o många, inklusive jag, blev stungna, men det var inte så farligt, men oj så mycket getingar det var!!!!

Här hemma har det varit lugnt, peter har umgåtts med våra underbara, så bygget har vilat, men ikväll blir det målning igen o tänka sig att färgen mörknade under natten o vi hade fått den färg vi bestämt!!! FINT!!!!

Ska försöka ta kort innan det blir mörkt, så ni får se!
Nu ska jag umgås med min son innan han ska sova!!!

Hej så länge!

....o lite senare igen....
Nu har vi målat lite, tills det blev mörkt. Peter har nästan gjort ena gaveln helt klar, bara foder runt fönstren på undervåningen saknas, o målning, annars är den sidan färdigspikad!!! Yey!!!

Här kommer lite bilder;


Peter målar på.....


Detta målade jag igår....

Idag målade jag övre delen fram till ytterdörren... det tog en timme, sen blev det mörkt, imorn fotar jag, så kan man se färgen i dagsljus....

Nu gör vi kväll!
GODNATT ALLA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0