Tjugoåtta. Tvåa, åtta.

Igår var det nån som vann typ 78 millioooooner kronor på joker. Det va inte jag, men fasen, tänk, täääänk att vinna så mycket pengar. Det va nån som gjorde det, som säkert tänkt, det händer inte mig, men så gjorde det det igår. I Husqvarna av alla ställen, undrar hur gammal den människan var o hur många "nya" vänner den får nu.... Men asså, tänk att vinna sjuttio-fucking-åtta-mille!!! Friskare blir man ju inte, men man kan ju ha mycket roligt för dem o jag tror nog man blir lite lyckligare. JAG skulle iaf bli det. Lite. Det hymlar jag inte med o vad mycket lättare det mesta skulle bli. Man kan inte köpa lycka, jag vet, men man kan shoppa sig lycklig ;O) Fast jag har hellre hälsan, faktiskt, i slutändan.....

Jaja, idag har jag jobbat (o shoppat lite till... opsi... min lön går nästan oavkortat tillbaka till företaget).
Farmor o Lasse har passat barnen, de har varit ute o cyklat bl a.
Peter har jobbat på huset.
Värmen är kvar o på em fick Elias feber.... :O(
Stackarn, just när Stella blivit frisk, så åker han på samma släng. Typiskt!
Det blev pizza till middag o sen dammsög jag bilen. Efter det tvättstugan. (är där 2 ggr i veckan numera så blir det inte så himlens mycket tvätt per gång)
Imorn ska det jobbas på huset igen o sen ska vi hämta nya bilen. YEY! Hoppas Elias feber ger sig under natten. Han är piggare nu iaf. När klockan är 22:22 o det är dax att sova igen.... jaja.

Nu kommer gårdagens bild, idag byggde Peter likadant på andra sidan så det har jag inte fotat.





Nu blir det godnatt, så det så.
SOV GOTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0