Torsdag 10-07-29

Lunchbloggar lite.....

Idag vaknade lillstumpa med 39-graders feber. Ute regnar det o Storbus är rastlös, som sin mamma :OP
Vi kan inte gå ut eller åka nånstans så baracken känns idag väldigt liten, väldigt VÄLDIGT liten..... Jag längtar mer än nånsin till inflyttningsdax!!!!

Peter är ute o jobbar med huset. Eller ute, han är inne i huset o isolerar lite eftersom det regnar.

Själv sitter jag lite här vid datorn. Stella sover... O Elias kröp precis upp här brevid mig i soffan o ska titta på Pippi....

Man blir seg av att inte göra nånting o jag kan inte komma på nåt att göra. Min hjärna går på slow......
TRÅÅÅÅKIGT tråkigt!!!

Skriver mer senare.....

Några timmar senare..........

Nu är barnen badade, Stella nattas av Peter o Elias sitter här brevid mig... Skruttan har 40 graders feber :O( och vi som skulle till Kolmården imorn... Det blir inte av, men huvudsaken är att hon blir frisk!!! Kolmården finns kvar även nästa vecka ju.

På lördag ska vi på dop/bröllop så det vore bra om hon blev frisk till dess. Jag måste iallafall gå för jag är gudmor åt lilla Emma, som ska döpas :O) Så det blir Peter som får vara hemma om hon inte skulle friska på sig....

Dagen fortsatte som den började.... regn o uttråkad mamma o barn... DVD´n går varm här!!!!
Var ute en sväng o fotade inne i huset. Det har inte hänt så jättemycket, mer än att det isoleras, men här kommer iaf lite bilder;


Matrummet med yttersta isoleringen, det blir ett lager till sen, tydligen....


Peter o Elias...


Utsikten från ena vinkeln i köket...


Utsikten från burspråket i vardagsrummet....


Barnens rum i baracken,,, med tält o allt ;O)

Nu säger jag tack o hej för idag o djupdyker ner i en skål med ostbågar!!! MUMS!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Men wtf vi ska till kolmården imorrn! :D

Scary shit... Hehe nämen hade ju varit lite lätt otippat att springa på varann där i morrn, synd att ni inte kommer iväg. Krya på sig den lilla.. Kram

2010-07-30 @ 01:50:18
Postat av: Sanna

Men näjj, vad synd att vi inte kommer iväg!!! Ha så kul där!!!

Kram

2010-07-30 @ 08:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0